Головна » 2011 Грудень 30 » Про встановлення ставок Єдиного податку
16:08 Про встановлення ставок Єдиного податку | |
Повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акту
Зміст проекту: проект рішення Ганичівської сільскої ради „Про встановлення ставок єдиного податку" Адреса розробника: 90535, Закарпатська обл., Тячівський р-он, с.Ганичі, вул. Народна, № 179, постійна комісія сільської ради з питань бюджету , управління майном та контролю за проведенням приватизації (голова Гафинець І.І.), тел. 031-34-39-156. Спосіб оприлюднення: розміщення на офіційному сайті Ганичівської сільської ради www.hanichisr.ucoz.ua . Зауваження та пропозиції від фізичних осіб-підприємців, їх об'єднань, надати в письмовій формі на адресу розробника.
Проект
У К Р А Ї Н А
ГАНИЧІВСЬКА СІЛЬСКА РАДА
сьома сесія шостого скликання
(перше пленарне засідання)
Р І Ш Е Н Н Я
«_09_» грудня 2011 року
С. Ганичі
Про встановлення ставок єдиного податку На виконання Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", у зв'язку з прийняттям Закону України від 04.11.11 №4014-VІ "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності", враховуючи рішення сесії сільської ради щодо встановлення ставок єдиного податку, відповідно до ч.2 ст.10 та ч.7 ст.16 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", сільська рада в и р і ш и л а:
1.Встановити ставки єдиного податку для першої та другої груп платників єдиного податку у розмірі згідно з додатками 1 та 2 відповідно (додаються).
2. При надходженні заяви про встановлення ставки єдиного податку на вид діяльності, який не включено у додатку 2 цього рішення та не суперечить чинному законодавству, встановлювати її у максимальному розмірі (20% від мінімальної заробітної плати). 3.Контроль за виконанням цього рішення покласти на сільського голову А.В.Фіцай , та на голову комісії з питань бюджету, управління майном та контролю за проведення приватизації .
Сільский голова А.В. Фіцай
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
до проекту рішення Ганичівської сільскої ради "Про встановлення ставок єдиного податку"
1.Визначення проблеми, яку пропонується розв'язати шляхом державного регулювання. Прийнятим Законом України від 4 листопада 2011 року № 4014 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва» (далі - Закон), який набирає чинності з 1 січня 2012 року передбачено низку новацій щодо впровадження спрощеної системи оподаткування для суб'єктів господарювання: фізичних осіб - підприємців і юридичних осіб. У зв'язку з набранням чинності цим Законом відповідно до пункту 4 розділу XV «Перехідні положення» Конституції України припиняється дія Указу Президента України від 3 липня 1998 року № 727/98 «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва» (із змінами). Одночасно, відповідно до Закону встановлюється, що Декрет Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 року № 13-92 «Про прибутковий податок з громадян» із змінами втрачає чинність. Порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування, або відмови від спрощеної системи оподаткування регламентується статтею 298 Податкового кодексу України (далі - Кодекс). Для обрання або переходу на спрощену систему оподаткування, або при прийнятті рішення про відмову від спрощеної системи оподаткування суб'єкти господарювання (фізичні особи - підприємці або юридичні особи) подають до органу державної податкової служби заяву. Відповідно до пункту 298.7 статті 298 Кодексу форма та порядок подання заяви, встановлюються Міністерством фінансів України. До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік, який визначається з дотриманням вимог, встановлених Главою 1 Розділу XIV Кодексу. Положеннями абзацу п'ятого підпункту 298.1.4 пункту 298.1 статті 298 Кодексу передбачено, що форма розрахунку доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування, затверджується Міністерством фінансів України. Також, пунктом 299.10 статті 299 Кодексу передбачено, що форма свідоцтва платника єдиного податку та порядок видачі свідоцтва встановлюються Міністерством фінансів України. Статтею 293 Кодексу встановлено, що фіксовані ставки єдиного податку встановлюються сільськими, селищними та міськими радами для фізичних осіб - підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць. Відповідно до чинного законодавства сільські, селищні, міська ради делегували районній раді повноваження щодо встановлення ставок єдиного податку. 2.Визначення цілей державного регулювання. Основною метою запровадження зазначеного регуляторного акта є забезпечення реалізації Глави 1 Розділу XIV Кодексу та забезпечення реалізації суб'єктами господарювання законодавчого права щодо обрання та застосування спрощеної системи оподаткування.
3.Визначення альтернативних способів досягнення зазначених цілей та аргументи щодо переваги обраного способу. Обрані способи Прийняття зазначеного проекту дасть змогу забезпечити реалізацію суб'єктами господарювання законодавчого права щодо обрання та застосування спрощеної системи оподаткування. Альтернативні способи Залишити чинне регулювання без змін - без прийняття проекту. Без перегляду ставок спосіб є недоцільним, оскільки унеможливить застосування суб'єктами господарювання спрощеної системи оподаткування, що призведе до ускладнення здійснення господарської діяльності для представників малого підприємництва під час розрахунків та сплати податків. Аргументи щодо переваги обраного способу Враховуючи багаторічні відстеження ефективності спрощеної системи оподаткування встановлено ставки єдиного податку
4.Опис механізмів і заходів, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта. Розробка та запровадження нормативно-правового акту, орієнтованого на реалізацію Податкового кодексу України. Запропонований проект рішення спрямований на забезпечення реалізації законодавчого права суб'єктами господарювання щодо застосування спрощеної системи оподаткування під час здійснення господарської діяльності та вимогам чинного законодавства. Дія регуляторного акту поширюється на с. Ганичі , Тячівського району , Закарпатської області. Акт доводять до відома суб'єктів господарювання шляхом опублікування на офіційному сайті Ганичівської сільскої ради www.hanichisr.ucoz.ua
5.Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта. Не передбачається вплив будь-яких зовнішніх факторів на реалізацію зазначеного проекту.
6.Визначення очікуваних результатів прийняття регуляторного акта. Внаслідок затвердження регулювання в перспективі планується збільшення кількості СПД, а отже і надходжень до місцевих бюджетів від сплати податкових зобов'язань.
7.Строк дії регуляторного акта. Строк дії регуляторного акту не обмежений, але може бути обмежений або закінчений внаслідок змін у нормативно-базових актах на державному рівні.
8.Визначення показників результативності регуляторного акта. Введення в дію цього Закону встановлює повний перегляд сплати окремих податків і зборів, передбачає особливий механізм справляння податків і зборів та принципово новий підхід у прийнятті розміру ставки єдиного податку , що призведе до збільшення надходжень в місцевий бюджет ( бюджет розвитку ), що в свою чергу сприятиме у збільшенні видатків місцевих бюджетів у розвиток інфраструктури населених пунктів району. Застосування даних ставок призведе до значного збільшення надходжень до місцевих бюджетів, що сприятиме розвитку інфраструктури населених пунктів району та покращенню соціально-побутових умов життя громадян.
9.Визначення заходів з допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта. Базове відстеження результативності регуляторного акта здійснюється до дня набрання ним чинності шляхом збору пропозицій і зауважень до проекту та їх аналізу. Повторне відстеження результативності регуляторного акта здійснюється через рік з дня набрання чинності регуляторним актом шляхом аналізу статистичних даних. Періодичне відстеження результативності регуляторного акта здійснюється через кожні три роки, починаючи від дня виконання заходів з повторного відстеження.
Сільский голова А.В.Фіцай
Голова постійної комісії сільської ради
з питань бюджету , управління майном
та контролю за проведенням приватизації. І.І.Гафинець
| |
|
Всього коментарів: 0 | |